Nasze porady

PRAKTYCZNE • SPRAWDZONE • ŁATWE
res_bg4
PORADY

Twoja NIERUCHOMOŚĆ
to Twój TOWAR

… a Twoje OGŁOSZENIE to Twoja REKLAMA. Duże firmy wydają krocie na profesjonalne kampanie reklamowe, bo wiedzą, że to się opłaca. Ty też podejdź profesjonalnie do przygotowania swojego ogłoszenia, bo naprawdę warto. Jeśli zechcesz się tym zająć samemu – poniżej znajdziesz kilka użytecznych porad

1. Lokalizacja

Lokalizacja to bezwzględnie najważniejsza cecha każdej nieruchomości, zatem upewnij się, że dość precyzyjnie ją wskażesz i opiszesz. W przypadku domów i mieszkań wystarczy ulica i nr domu, dla działek podaj jej nr ewidencyjny i obręb, w którym się znajduje. Dodatkowo, zlokalizuj je na mapie. Jako zdjęcie możesz też załączyć wycinek ekranu z geoportalu, a w przypadku mieszkania – dodać zdjęcie bloku, w którym się znajduje. Poświęć też lokalizacji trochę miejsca w opisie zaznaczając to, co może mieć istotne znaczenie dla potencjalnego klienta.

2. Szczegółowy opis

Opisz nieruchomość zgodnie ze stanem faktycznym, podkreślaj cechy, które wydają Ci się atrakcyjne (np. jeśli masz ładny widok przez okno – opisz to i najlepiej zrób zdjęcie, jeśli niedawno coś wyremontowałeś – napisz, co i kiedy, itd.). W resoviensis możesz w uporządkowany sposób tworzyć kategorie i dodawać interesujące cechy Twojej nieruchomości, które później w usystematyzowany sposób będą przedstawione na stronie. Pamiętaj, że wypełnienie wszystkich pól w formularzu zgłoszeniowym to absolutne minimum. Z wybranych pól korzystają filtry wyszukiwania zaawansowanego, więc nie dopuść do sytuacji, gdy ktoś Cię nie znajdzie z powodu braku wpisu.

3. Zdjęcia

Zrób ładne zdjęcia nieruchomości zgodnie z wytycznymi homestagingu. W przypadku wnętrz unikaj uwieczniania bałaganu. Garnek z zupą na stole przy zdjęciu kuchni nie będzie wyglądał profesjonalnie. Podobnie, fotografując łazienkę usuń zestaw kosmetyków ustawionych na skraju wanny :). Przy działkach i domach postaraj się też o dobre fotografie zewnętrzne.

4. Układ pomieszczeń

Dla części klientów to bardzo istotna cecha mieszkania i domu, która daje wyobrażenie o możliwej aranżacji wnętrz. Jeśli nie posiadasz profesjonalnych rysunków – dołącz nawet odręczne szkice, zrób ich zdjęcie telefonem i dodaj do ogłoszenia.

5. Filmy

W wyjątkowych sytuacjach warto dodać film, który ładnie zobrazuje nieruchomość. Dziś to tak popularne medium, że warto o tym pomyśleć. Zwłaszcza ma to sens przy nieruchomościach klasy premium, gdzie bywa, że klipy ogłoszeniowe to de facto małe produkcje filmowe.

6. Baner

Koniecznie wzmocnij siłę ogłoszenia internetowego umieszczając widoczny baner informacyjny bezpośrednio na nieruchomości (na płocie, na balkonie, etc.).

7. Tylko prawda

Transakcje na rynku nieruchomości muszą być transparentne, bo często to zakupy wyjątkowe, za bardzo duże pieniądze i na całe życie. Zadbaj zatem o to, aby informacje, które przedstawiasz były kompletne i prawdziwe. Przygotowując ogłoszenie w ten sposób pozwolisz mu się wyróżnić na tle innych i od początku zaczniesz budować wiarygodność u potencjalnych klientów. Zwiększysz również swoje szanse na uniknięcie niepotrzebnego zawracania głowy, nieporozumień, pretensji i nerwów.

WAŻNE!  W resoviensis.pl chcemy publikować ogłoszenia tylko najwyższej jakości, więc jeśli Twój opis będzie zbyt lakoniczny, bez lokalizacji, bez zdjęć, itd. musisz się liczyć z koniecznością uzupełnienia treści lub odrzucenia publikacji ogłoszenia.

Chcesz skorzystać z naszych usług?

OCZYWIŚCIE najwyższej jakości ogłoszenie możesz przygotować samodzielnie – do czego Was gorąco zachęcamy. Wystarczy kartka papieru, chwila zastanowienia, trochę porządków i kilka dobrych zdjęć (choćby z telefonu). Następnie wystarczy kliknąć dodaj ogłoszenie i postępować krok po kroku zgodnie ze wskazówkami. Jeśli jednak nie chcesz się tym zajmować lub nie masz na to czasu – możesz to zlecić nam.

Compare listings

Porównać